dinsdag 2 februari 2010

verwend

Nu kreeg ik al van de fokker een mooi lichtblauw halsbandje en een donkerblauw bandje om mee te wandelen, waar ook nog eens een mooi naamplaatje bij zit. Ook kreeg ik een hele leuke chocladebeer en heerlijk voer.
Ook mijn baasje heeft allemaal lekkers en leuk speelgoed voor mij, maar deze mensen ken ik. Blijkt nu dat ik ook leuke presentjes krijg van mensen die ik helemaal niet ken...

Op woensdag, nog voor ik mee nar mijn baasje mocht, kreeg mijn baasje voor mij al een leuk presentje. Lekkere snoepjes en speeltjes...

En zondag kwamen Corrina en Bart kennismaken en zij hadden ook leuke dingen bij:


En na heerlijk op zondag geravot te hebben met Corrina, heb ik maandag heerlijk gespeeld met de gekregen snackbal. Dat is wel zo leuk, hij rolt alle kanten op en soms komt er een snoepje uit...mjam...


En dan kwam gisteren de postbode langs met ook al weer een presentje voor mij:

Baasje vond het spannend, want er zat geen kaartje bij van de afzender. Maar via mail was dit mysterie zo opgelost...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten