maandag 1 februari 2010

Mylo's eerste dag

Op vrijdag 29 januari was het eindelijk zover. Mylo mocht mee naar huis.
Na een laatste knuffel van de fokker en een laatste stoeipartij en kus van moeder kon de lange reis (ruim half uur rijden) beginnen.
Een nieuwe thuis betekent verkennen waar je nu weer bent beland, gelukkig was de bench vlot gevonden en na zo'n lange reis , die hij slapend heeft doorgebracht, en een snuffelronde in de nieuwe omgeving is het tijd voor een stoeipartij met de schaap gevolgd door een dutje...
Daarna even naar de winkel toe. Nee niet aan de lijn lopen, zo'n raar ding aan je hals is niks, dan gaan we gewoon zitten en wachten dat baasje het weer verwijderd.... Nee de draagzak is ideaal. Hoef ik niet te lopen en kan toch alles zien... en ook lekker warm.... een heerlijke soezel temperatuur en ook daar moet dus even een dutje in worden gedaan.
Ja Mylo is een charmeur, of hij nou wakker is of slaapt... en iedereen moest hem even aaien en zien. Maar rond de klok van 9 's avonds was Mylo echt uitgeteld en ging in de mand slapen...

Daarna mee naar de slaapkamer in de bench, gewoon doorslapen. Paar keer wakker geweest en ja zo'n vreemde omgeving is dan toch eng. Even piepen om te zien waar ik ben beland en of er iemand is om me te beschermen.... ja hoor daar is baasje al, lekkere aai over mijn bol...zucght kan ik weer verder slapen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten