maandag 1 februari 2010

Mylo's weekend

Zaterdagochtend gaan we naar opa en oma. Opa is bekend en met mijn droevige ogen heb ik hem dan ook vlot genoeg verleid om me op schoot te nemen.
Daarna ben ik mee naar de markt geweest... lopen nee, lekker in de draagzak. Dat sneeuw is echt niks, veel te koud aan mijn voetjes. aan de lijn lopen, nou ja het is dat het moet en dan alleen in de tuin/op de plaats. En goh als ik daar mijn poepje of plasje doe is baasje heel enthausiast en krijg ik een zo'n snoepje wat we op de markt hebben gehaald...
Bij opa en oma stond de reisbench, en die is toch ook mooi...beetje groot, maar heerlijk om in te ravotten.
En dan komt neefje Damien ook nog, lekker spelen en rennen... heerlijk, maar ook een ware uitputting voor beide...
Zondag een nieuw speeltje gehad. een pluche kubus met ballen. Vooral de bal is heel leuk.
En dan komt er ook speciaal voor mij visite... en ook die gaat heerlijk met mij spelen...joepie...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten