dinsdag 2 februari 2010

een dag uit het leven van...

De dag begint vroeg om 7 uur en het eerste wat we doen, is naar buiten voor een plasje.
Mylo had echter andere ideeën. Het is een veel te koud en hé misschien kan ik via het luikje wel weer naar binnen.... hopla...


Oké, als baasje het pad sneeuwvrij maakt, dan wil ik wel even buiten lopen. Maar dat witte spul is veel te koud aan mijn voeten en snoet, dus daar gaan we echt niet doorheen.


Baasje, werkt dat luikje ook de andere kant op?

Oh ja, en dan moet ik natuurlijk ook nog even kijken bij Denny (een van de 3 konijnen). Die blijft gewoon zitten en doet niet van die gekke dingen. Pluis maakt elke keer veel te veel kabaal en laat me ook schrikken, niks an en dan hebben we nog Pieter, die zit hoog, maar houd wel een oogje in het zeil.


En natuurlijk volgt na elk speelkwartier een rustpauze

Geen opmerkingen:

Een reactie posten