maandag 1 april 2013

Hoi allemaal

Goh dat is een tijd geleden en zoveel is gebeurd sinds september 2012.
Het leuke nieuws... ik kreeg van baasje in oktober een nieuw tuigje, voor mij speciaal gemaakt door Annjoy.



 


Het nare nieuws, in november liep ik met baasje in een aanlijngebied lekker te wandelen.
Helaas liep daar een baasje met zijn grote hond los. Nog voor ik het, en mijn baasje in de gaten hadden werd ik aangevallen. Hond liet me niet los en mijn baasje was in paniek.
Ik zat in de bek van de hond en zweef boven de grond. Baasje liet de lijn los en de andere baas greep in en uiteindelijk liet de hond mij uit zijn bek. Ik rende meteen naar mijn baasje en sprong bibberend in haar armen.
Gelukkig had ik geen wonden, maar ik heb het even niet meer op andere honden met namen andere reuen.

Vlak voor Kerst kwam er weer zo eentje vervelen en om te voorkomen dat ik weer werd gepakt heb ik nu maar van mezelf afgebeten. Baasje riep los...en toen liet ik ook los, baasje was niet blij.

Sindsdien zijn we weer aan het leren vertrouwen en lief zijn voor andere hondjes, maar ik vertrouw ze nog niet echt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten