zondag 30 september 2012

Vakantie in Burgh Haamstede

Ik ben heerlijk op vakantie geweest met mijn baasje.
Heb daar elke dag lekker los mogen lopen in een groot losloopgebied.

Heb heerlijk genoten, tot woensdag...
Afgelopen woensdag was ik weer met baasje aan het wandelen. Van het losloopgebied wilde ze door het bos en de duinen naar het strand lopen. Ik zag nog een Cavalier King Charles, die moest ik even gedag zeggen.... Daarna maar lekker op m'n gemak naar baasje toe lopen.... maar toen was het boem... en zat er een grote hond op mij... ikke piepen en spartelen.... ikke toen héél hard weglopen, maar die hond kwam me achterna en toen sprong hij weer op me en toen deed hij me au.....
Daar was baasje van die stoute hond en die pakte de stoute hond beet ... ikke kon toen vlug naar baasje toe.... au au au ... baasje en ik waren heel erg geschrokken. Baasjes van Cavalier en stoute hond (ook een spanielsoort) waren ook geschrokken....

Mijn oortje deed héél erg bloeden... baasje deed het spoelen met water en toen een verband om mijn hals en oor.... maar dat was niks, mijn oor moet vrij kunnen bungelen hoor.... Toen ben ik met baasje naar het huisje gegaan en daar heeft baasje opnieuw gespoeld met water en daarna Betadine op gedaan... Ik was grote stoere hond, want ik piepte niet... en toen kreeg ik nog wat lekkers van baasje.

Maar ik wilde wel naar het strand toe, heb mijn baasje lief aangekeken en toen heeft ze de riem gepakt en zijn we toch naar het strand gegaan.... zo heerlijk om lekker hard te rennen en de vogels te laten schrikken... alleen dat water  ;o(   dat water hadden ze daar niet hoeven neer te leggen, wordt je zo nat van.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten