zondag 4 juli 2010

Oisterwijkse vennen

Vandaag ben ik lekker met het baasje en opa bij de Oisterwijkse vennen gaan wandelen.
Eerst hebben we een rondje om een klein ven, nabij boshuis Kraaiven gelopen.
En ja baasje zei ZIT, dus ging ik braaf naast opa zitten voor een mooie foto:
Maar ja, toen riep ze mijn naam, en ja dan kom ik aangerend....
Even rusten in het lange gras, is toch wel een eindje lopen hoor...


Na een thee/koffiepauze voor het baasje en opa en een waterpauze voor mij, gingen we naar een nog grotere ven (Kraaiven). Hier waren leuke bosplaatsen, maar ook visserplaatsen.

Even rusten bij de "haven" van h.v.o., waar de bootjes liggen...
Toen toch nog héél ver moeten lopen, opa had zich een beetje vergist er was ook zoveel veranderd. Het laatste stukje heeft baasje me gelukkig gedragen en daarna hebben we een extra lange pauze gehouden, alvorens we met de auto weer naar huis gingen....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten