donderdag 29 juli 2010

Nieuw speeltje

Op woensdag ging mijn baasje naar IKEA en ze beloofde me een speeltje voor me mee te nemen.
Toen ze thuiskwam had ze een plastic zak met een blauwe hoepel erin voor me meegebracht. Ik dacht, wat moet ik daar nu mee ??? Maar toen maakte ze de strikjes los en kwam er een blauwe tunnel uit. Nu heb ik op de hondenschool ook wel een tunnel gezien, maar die zag er toch steviger en iets groter uit als dit ding... maar wat doet baasje nu, ze legt er allemaal snoepjes in... Oooooohhhh tijd om op ontdekking uit te gaan:


Dit is een leuk spelletje, maar dan besluit baasje, omdat het buiten inmiddels weer goed droog is, dat de tunnel naar buiten moet. En ze zegt dat ik weer door de tunnel mag.... liggen er nu ook snoepjes?

Helaas niks lekkers meer, maar ik kan me wel goed verstoppen in deze tunnel, en er doorheen rennen, enne.... joepie..........
Is toch wel een leuk speeltje dat baasje heeft meegebracht.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten