donderdag 9 mei 2013

Toch een bot ...

Dat is weer even geleden zeg... intussen zijn we lekker op vakantie geweest.
Daar heb ik geleerd hoe ik netjes naast een rolstoel moet lopen:

Heb er ook heerlijk gespeeld, maar 2 weken was toch wel kort. Wou dat baasje altijd met me op vakantie was.... 
 
En dan afgelopen vrijdag ging baasje naar Animal Event bij de Beekse Bergen in Hilvarenbeek. Ik ben die dag lekker bij opa en oma gebleven, dat drukke gedoe is even niks voor mij. Baasje had aan een loterij meegedaan voor onderzoek naar kanker bij dieren. Neefje Damien had de lootjes getrokken en we hadden prijs. Een hengel voor kat Suske en voor mij een bot.
Nu ben ik normaal gesproken niet zo van de botten, maar deze is wel heel lekker en met zijn piep ook heel aantrekkelijk:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten