woensdag 9 december 2009

1 week oud

De pups zijn nu een week oud en groeien als kool. Het lijkt een eeuwigheid te duren voor ik op kraamvisite (27 december) mag komen. Maar via de site van de fokker geniet ik elke dag van het verhaaltje dat erop staat. Zo is het toch net of je heel dicht bij bent. Heb gisteren van de fokker een stamboomnaam voor een van de pups mogen kiezen. Het zijn van dit soort dingen dat ik me heel betrokken voel bij de honden en pups.
Op het werk is ook iedereen enthausiast en ik voel me elke keer heel blij worden als ik erover mag vertellen. Zie dit maar als mijn zwangerschapswolk. Tussen het werken door ben ik mijn huis puppy-proof aan het maken. Door de voorbereidingen lijkt de tijd toch weer wat vlotter te gaan, maar 's avonds als er een rustmoment is, dan kan ik haast niet wachten totdat ik de pups kan zien. Nog 2 1/2 week !

Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten